Choroby kobiece

W gabinecie można uzyskać pomoc w takich problemach jak: * cykle miesięczne nieregularne, * krwawienia lub plamienia poza miesiączkami i po współżyciu płciowym, * miesiączki nadmiernie obfite, krwotoczne, ze skrzepami krwi * silne bóle okolicy podbrzusza * zmiany o charakterze trądziku, * nadmiernie przetłuszczanie lub wypadanie włosów * krwawienie lub niewielkie plamienie powyżej 6-miesięcy po ostatniej miesiączce. * brak miesiączki powyżej 17 roku życia * nadmierne owłosienie . * ból i obrzmienie piersi, zaburzenia nastroju, zatrzymywanie wody w organizmie, obrzęki w drugiej połowie cyklu miesiączkowego, * wyciek z piersi związany z zaburzeniami hormonalnymi * objawy menopauzy.

Usuwanie zmian skórnych. Istnieje również możliwość przeprowadzenia małego zabiegu chirurgicznego jak usuniecie znamienia lub guzka skóry i tkanki podskórnej Znieczulenie miejscowe jest podawane śródskórnie lub podskórnie, co nie powoduje dolegliwości bólowych, ani w trakcie, ani po operacji. Operacja polega na odkażeniu pola operacyjnego, podaniu w okolice guza leków znieczulających, wycięciu guzka, zaszyciu rany i założeniu opatrunku. Po 5-10 dniach szwy usuwa się, lub ulegają rozpuszczeniu, jeśli są to szwy wchłanialne.

Szczepionka przeciwko wirusom HPV, które mogą wywoływać raka szyjki macicy W gabinecie można zaszczepić się przeciw wirusowi brodawczaka HPV, który powoduje raka szyjki macicy. Szczepienie jest przeznaczone zwłaszcza dla dziewcząt i kobiet w wieku 9 ? 26 lat, także dla chłopców w wieku od 9 – 15. W innych przypadkach szczepienie w mniejszym stopniu zmniejsza ryzyko zachorowania. Istnieje również możliwość wykonania badań molekularnych DNA – HPV w celu wykrycia i określenia jakościowego oraz ilościowego 33 typów wirusa HPV.