UWAGA! Procedury przyjmowania pacjentów w okresie zagrożenia epidemiologicznego wirusem SARS-CoV-2. Zachęcamy do korzystania z konsultacji telefonicznych jako preferowanej formy korzystania z porad specjalistycznych (Koszt konsultacji telefonicznej - 50 zł. Koszt uzyskania e-recepty - 50 zł.) W trosce o bezpieczeństwo pacjentów wizyty pacjentek z grup ryzyka mogą być realizowane wyłącznie ze wskazań życiowych po wcześniejszym ustaleniu osobnej godziny przyjęcia. O ile to możliwe prosimy o zgłaszanie się do gabinetu bez osób towarzyszących. Nie przeprowadzamy obecnie wizyt planowych u osób z grup ryzyka tj.

• pacjentki w okresie kwarantanny
  • pacjentki powyżej 65. roku życia
  • pacjentki z chorobami współistniejącymi: choroby sercowo-naczyniowe, cukrzyca, choroby układu oddechowego, nadciśnienie tętnicze
  • pacjentki z zaburzeniami immunologicznymi
  • pacjentki z temperaturą ciała powyżej 37,3 st. C

Przed wejściem do gabinetu u każdej osoby zostanie wykonany pomiar temperatury ciała urządzeniem bezdotykowym w 2 miejscach (szyja, czoło). Przed wizytą każda osoba wypełnia kwestionariusz epidemiologiczny i podpisuje świadomą zgodę na badanie w okresie stanu epidemii. W ramach wizyt planowych do czasu trwania epidemii przyjmowane będą wyłącznie pacjentki niskiego ryzyka (wywiad negatywny, pomiar temperatury poniżej 37,3 st. C). Do odwołania stanu zagrożenia epidemicznego w Gabinecie INTERMED wykonywane będą wyłącznie zabiegi w trybie pilnym (zmiany nowotworowe, potencjalnie nowotworowe, bólowe - nacięcie ropnia, zaopatrzenie pacjentów urazowych). W poczekalni gabinetu w jednym czasie może przebywać tylko jedna pacjentka. W trosce o wzajemne bezpieczeństwo prosimy o skrupulatne stosowanie się do obowiązujących procedur.

Kontakt : tel. 793 661 017 (Morena), tel. 602 384 102 (Orunia)

Rejestracja – Gabinet psychoterapii – Irena Marcinkiewicz

Rejestracja online umożliwia szybkie ustalanie terminu wizyty. Przy pomocy poniższego formularza mogą Państwo zarezerwować termin wizyty.

Rejestrację wizyty w Poradni Ginekologicznej mogą Państwo dokonać tutaj ->>

Rejestrację wizyty w Poradni Rodzinnej mogą Państwo dokonać tutaj ->>

Rejestrację wizyty w Gabinecie Psychoterapii mogą Państwo dokonać poniżej:

Kalendarz

Wybierz dzień i godzinę

Numer telefonu:

Imię i nazwisko:

Adres e-mail:

Pytania/uwagi:

Proszę wpisać kod widoczny na obrazku
security code
wystarczą małe litery: